CanonTURK Sitesine Hoşgeldiniz.

http://dekupeuzmani.com

Sayfa 1/15 12311 ... SonSon
285 sonuçtan 1 ile 20 arası
Like Tree15Beğeni

Konu: Magic Lantern V2.3 (5dm2,ve diğer makinelerin son sürümü için)

  1. #1
    OmerFaruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CanonTURK Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Ömer Faruk Gör
    Makina:
    canon çokD
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Yer
    Samsun
    Yaş
    27
    Mesajlar
    309

    Talking Magic Lantern V2.3 (5dm2,ve diğer makinelerin son sürümü için)

    Merhaba arkadaşlar Magic Lantern in son sürümü biraz önce yayınlandı şu sürümlerde sorunsuz bir şekilde çalışmakta

    5Dmk2 2.1.2, 50D 1.0.9, 60D 1.1.1, 500D 1.1.1, 550D 1.0.9, 600D 1.0.2,1100d 1.0.5, 5d 1.1.1 , 5dmk3 (1.1.3 deneme sürümü hataları olabilir)

    Daha yükleyeli 5dk oldu inceleme fırsatım olmadı ama şunu söylemeliyim öncekine göre çok farklı.
    Menüsü dopdolu kurcalamak için can atıyorum. Yeni birçok özellik eklenmiş.
    Burdan ayrıltılı bilgi ve downlad mevcut

    download
    MagicLantern.fm - Download


    YÜKLEME ŞU ŞEKİLDE OLUYOR :

    1- Öncelikle makinenizde aşagıda yazan sürüm yüklümü diye kontrol edin , yüklü değil ise ''firmware sürümünüz uymuyorsa...'' yazısının altındaki linkten firmware güncellemenizi yapın
    2-firmware sürümünüz doğruysa ister orjinal linkten toplu halde ister benim verdiğim kendi modelinize uygun linklerden Magic lantern i indirin
    3-Orjinal linkten indirdiyseniz
    bütün dosyaları zipten bir klasöre çıkartıp ve kendi modelimizin ismini yazan dosyayı ve + olarak ML klasörünü ,userguide,autoexac,Install dosyalarını kameramızın hafıza kartına atıyoruz.
    4- kameramızı açtıktan sonra firmwire güncellemesi yapar gibi güncelliyoruz.
    5- yeşil bir ekran çıkıyor. açıp kapatıyoruz kameramızı.
    6- Tamamdır

    (del tuşuna basarak ML menüyü açabilirsiniz)


    ***Yüklemede sorun yaşayanlar olduğu için modelleri tek tek ayırıp upload ettim.***

    İsterseniz Direk Bu Linklerden kendi modelinizi indirip . Model klasörünüzün içindeki dosyaların hepsini hafıza kartınıza atıpta yükleyebilirsiniz




    5d Mark II (2.1.2 firmware yüklü olmalı)
    https://rapidshare.com/files/2934216166/5dm2.rar


    50d (1.0.9 firmware yüklü olmalı)
    https://rapidshare.com/files/1416832567/50d.rar


    60d (1.1.1 firmware yüklü olmalı)
    https://rapidshare.com/files/1320916926/60d.rar


    500d (1.1.1 firmware yüklü olmalı)
    https://rapidshare.com/files/4136461097/500d.rar


    550d (1.0.9 firmware yüklü olmalı)
    https://rapidshare.com/files/2661462336/550d.rar


    600d (1.0.2 firmware yüklü olmalı)
    https://rapidshare.com/files/106377829/600d.rar

    5d classic (1.1.1 firmware yüklü olmalı)
    https://rapidshare.com/files/3242313....111.Beta4.zip


    5d Mark III (1.1.3 firmware yüklü olmalı)
    https://rapidshare.com/files/7443307...113.Alpha3.zip


    1100d (1.0.5 firmware yüklü olmalı)
    https://rapidshare.com/files/2695121....1100D.RC3.zip


    ***Firmware sürümünüz uymuyorsa onuda burdan güncelleyebilirsiniz

    index


    (modelinizi seciyorsunuz download kısmından, firmwareyi secip indiriyorsunuz zipten çıkartıp hafıza kartınıza atıp makinenizi son sürüm yapıyorsunuz)

    Eğerki silmek isteyen olursa denedim şu şekilde siliniyor :

    Makineden hafıza kartına format atıyoruz. format biter bitmez yani gösterge doldugunda , ya hafıza kartını çıkartıyoruz yada pili çıkartıp takıyoruz . Makine eski haline dönmüş oluyor.

    Neden pili çıkartıp takıyoruz yada hafıza kartını çıkartıyoruz diyenler olursa şu yüzden.
    ML nin eski sürümünde format atınca ML makineden siliniyordu. BU format atarak fotoğrafları silenler için kötü bi durumdu.
    Şimdiki sürümde otomatik tekrar yüklüyor kendi geri o yüzden bizde yüklemeyi gerçekleştirmeden makineyi açıp kapıyoruz yada hafıza kartını çıkartıp takıyoruz

    inceleme fırsatı olan arkadaşlar,program hakkında görüşlerini , gördüğü değişikliklikleri bizlerle paylaşırsa sevinirim. epey karışık çünkü.
    Umarım herkesin işine yarar ...

    09.10.2012 tarihinde tekrar güncellenip linkleri yenilenmiştir.











    Konu OmerFaruk tarafından (09.11.12 Saat 01:19:55 ) değiştirilmiştir.
    Birtane fotoraf makinem var hacı böyle büyüklerinden en profesyonelinden + birkaçtane de ucuna takılan mercekleri varya hani onun büyüğü küçüğü falan var + tepesine takılan büyük fılaşım var + daha ayaklıgım falan var üstüne makineyi koyuyorum...
    Ama çok deli çekiyo hee,çirkin adam bile yakışıklı çıkıyo !


    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #2
    kafsadfotograf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Canonturk Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    ibrahim çam
    Makina:
    Mark3
    Üyelik tarihi
    Aug 2011
    Yer
    Karaman, Turkey
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.145

    Standart

    sabah 60d'mde deneyeceğim sabırsızlıkla bekliyorum bakalım










    facebook / Kara
    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
    man Düğün Hikayesi

  • #3
    Karadeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Canonturk Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Tuğrul Karadeniz
    Makina:
    Canon EOS 550D
    Üyelik tarihi
    Aug 2011
    Yer
    Samsun
    Mesajlar
    96

    Standart

    bu ne işe yarıyo anlamadım O.o











  • #4
    CanonTURK Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Atill BAYRAM
    Makina:
    Pentax K-7
    Üyelik tarihi
    Aug 2012
    Yer
    KOCAELİ
    Mesajlar
    134

    Standart

    Beyler ben indiremedim dosyayı 0kb bi dosya çıkıyor.











  • #5
    OmerFaruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CanonTURK Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Ömer Faruk Gör
    Makina:
    canon çokD
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Yer
    Samsun
    Yaş
    27
    Mesajlar
    309

    Standart

    alla alla bi bakim , uploadda sorun olabilir.










    Birtane fotoraf makinem var hacı böyle büyüklerinden en profesyonelinden + birkaçtane de ucuna takılan mercekleri varya hani onun büyüğü küçüğü falan var + tepesine takılan büyük fılaşım var + daha ayaklıgım falan var üstüne makineyi koyuyorum...
    Ama çok deli çekiyo hee,çirkin adam bile yakışıklı çıkıyo !


    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #6
    OmerFaruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CanonTURK Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Ömer Faruk Gör
    Makina:
    canon çokD
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Yer
    Samsun
    Yaş
    27
    Mesajlar
    309

    Standart

    link düzeltilmiştir sorunsuz bir şekilde indirebilirsiniz.

    Tuğrul şöyle açıklıyayım, bu program sayesinde makinene extra birçok özellik geliyor...
    iso aralıklarını değiştiriyor, 320,620,1250 gibi iso aralıkları geliyor, farklı zoom secenekleri, farklı çekim teknikleri için kolaylaştırmalar, hdr phto için pozlama secenekleri, hdr video , damla fotoğrafı için harekete duyarlı oto çekim vb sayamadığım birçok özellik










    Birtane fotoraf makinem var hacı böyle büyüklerinden en profesyonelinden + birkaçtane de ucuna takılan mercekleri varya hani onun büyüğü küçüğü falan var + tepesine takılan büyük fılaşım var + daha ayaklıgım falan var üstüne makineyi koyuyorum...
    Ama çok deli çekiyo hee,çirkin adam bile yakışıklı çıkıyo !


    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #7
    CanonTURK Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Atill BAYRAM
    Makina:
    Pentax K-7
    Üyelik tarihi
    Aug 2012
    Yer
    KOCAELİ
    Mesajlar
    134

    Standart

    Arkadaşlar 500D kullanıcısıyım indirdim ve kurdum eski sürümüne göre şahane çalışıyor menüleri stabilitesi sanki makinenin kendi menüsü gibi herkese tavsiye ederim.











  • #8
    Ytczm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Canonturk Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Aytaç ÜZÜM
    Makina:
    Sony
    Üyelik tarihi
    Feb 2010
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1.574

    Standart

    Amma ML imiş, 49 dakikadır yüklüyor hala... Normal mi yoksa bataryayı çıkarıp taksam sıkıntı olur mu?











    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #9
    OmerFaruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CanonTURK Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Ömer Faruk Gör
    Makina:
    canon çokD
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Yer
    Samsun
    Yaş
    27
    Mesajlar
    309

    Standart

    Mesajınızı geç gördüm, yüklemede hata olması veya olmaması halinde . bataryayı çıkartıp takın bir sorun olmaz.

    Hafıza kartına yazdığım dosyaları atın ama sadece aksi taktirde yüklemede sorun çıkabilir.










    Birtane fotoraf makinem var hacı böyle büyüklerinden en profesyonelinden + birkaçtane de ucuna takılan mercekleri varya hani onun büyüğü küçüğü falan var + tepesine takılan büyük fılaşım var + daha ayaklıgım falan var üstüne makineyi koyuyorum...
    Ama çok deli çekiyo hee,çirkin adam bile yakışıklı çıkıyo !


    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #10
    Karadeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Canonturk Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Tuğrul Karadeniz
    Makina:
    Canon EOS 550D
    Üyelik tarihi
    Aug 2011
    Yer
    Samsun
    Mesajlar
    96

    Standart

    Güzel güzel daha konusucaz bunu ömer











  • #11
    OmerFaruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CanonTURK Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Ömer Faruk Gör
    Makina:
    canon çokD
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Yer
    Samsun
    Yaş
    27
    Mesajlar
    309

    Standart

    Modellere göre kendim ayarlıyıp tek tek upload ediyorum birazdan herkesin kendi makinesine göre indirebilicegi linkler koyacagım. Ozaman sorun yaşamaz hiç kimse zannedersem










    Birtane fotoraf makinem var hacı böyle büyüklerinden en profesyonelinden + birkaçtane de ucuna takılan mercekleri varya hani onun büyüğü küçüğü falan var + tepesine takılan büyük fılaşım var + daha ayaklıgım falan var üstüne makineyi koyuyorum...
    Ama çok deli çekiyo hee,çirkin adam bile yakışıklı çıkıyo !


    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #12
    Ytczm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Canonturk Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Aytaç ÜZÜM
    Makina:
    Sony
    Üyelik tarihi
    Feb 2010
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1.574

    Standart

    Alıntı OmerFaruk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Modellere göre kendim ayarlıyıp tek tek upload ediyorum birazdan herkesin kendi makinesine göre indirebilicegi linkler koyacagım. Ozaman sorun yaşamaz hiç kimse zannedersem
    dediğiniz dosyaları attım zaten de olmadı, hala da olmamakta











    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #13
    OmerFaruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CanonTURK Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Ömer Faruk Gör
    Makina:
    canon çokD
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Yer
    Samsun
    Yaş
    27
    Mesajlar
    309

    Standart

    600d en son sürüm güncellemeniz nedir acaba ? 1.0.2 yüklü olması gerekli










    Birtane fotoraf makinem var hacı böyle büyüklerinden en profesyonelinden + birkaçtane de ucuna takılan mercekleri varya hani onun büyüğü küçüğü falan var + tepesine takılan büyük fılaşım var + daha ayaklıgım falan var üstüne makineyi koyuyorum...
    Ama çok deli çekiyo hee,çirkin adam bile yakışıklı çıkıyo !


    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #14
    Ytczm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Canonturk Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Aytaç ÜZÜM
    Makina:
    Sony
    Üyelik tarihi
    Feb 2010
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1.574

    Standart

    1,0,0











    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #15
    OmerFaruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CanonTURK Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Ömer Faruk Gör
    Makina:
    canon çokD
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Yer
    Samsun
    Yaş
    27
    Mesajlar
    309

    Standart

    EOS 600D

    burdan 1.0.2 güncellemesi yapabilirsiniz. direk 1.0.0 dan 1.0.2 ye atlıyormu bilmiyorum ama bir deneyin indirip.
    Olmadı ilk 1.0.1 i güncellersiniz ardına 1.0.2 yi










    Birtane fotoraf makinem var hacı böyle büyüklerinden en profesyonelinden + birkaçtane de ucuna takılan mercekleri varya hani onun büyüğü küçüğü falan var + tepesine takılan büyük fılaşım var + daha ayaklıgım falan var üstüne makineyi koyuyorum...
    Ama çok deli çekiyo hee,çirkin adam bile yakışıklı çıkıyo !


    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #16
    Ytczm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Canonturk Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Aytaç ÜZÜM
    Makina:
    Sony
    Üyelik tarihi
    Feb 2010
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1.574

    Standart

    Tamam hallettim











    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #17
    Mert Gundogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Administrator

    Status
    Offline
    İsim
    Mert Gündoğdu
    Makina:
    5D Mark IV
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    8.331

    Standart

    Ömer paylaşım için teşekkürler..











    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #18
    OmerFaruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CanonTURK Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Ömer Faruk Gör
    Makina:
    canon çokD
    Üyelik tarihi
    Mar 2012
    Yer
    Samsun
    Yaş
    27
    Mesajlar
    309

    Standart

    Önemli değil nedemek 10 gündür çıkmasını bekliyordum, paypal üyeliğini halledebilseydim daha evvel paylaşma fırsatım olabilirdi . eminim benim gibi bekleyen birçok kişi vardır,biraz yardımım dokunduysa ne mutlu bana .










    Konu OmerFaruk tarafından (14.08.12 Saat 09:12:48 ) değiştirilmiştir.
    Birtane fotoraf makinem var hacı böyle büyüklerinden en profesyonelinden + birkaçtane de ucuna takılan mercekleri varya hani onun büyüğü küçüğü falan var + tepesine takılan büyük fılaşım var + daha ayaklıgım falan var üstüne makineyi koyuyorum...
    Ama çok deli çekiyo hee,çirkin adam bile yakışıklı çıkıyo !


    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  • #19
    hacked - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Canonturk Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Murat Kılıç
    Makina:
    Canon 450D
    Üyelik tarihi
    Mar 2011
    Yer
    İstanbul / Bayrampaşa
    Yaş
    26
    Mesajlar
    231

    Standart

    Paylaşımın için teşekkürler 500D için makinada ne gibi farklılıklar oluyor video konusunda biraz yabancıyımda











  • #20
    KAYSERİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Canonturk Üyesi

    Status
    Offline
    İsim
    Faruk İLİKLİ
    Makina:
    CANON 550D 18-55mm Lens
    Üyelik tarihi
    May 2011
    Yer
    KAYSERİ
    Yaş
    27
    Mesajlar
    54

    Standart

    Adaşım Merhaba(OmerFaruk)

    Ben 550D Kullanıyorum. Uzun süredir fotoğrafla ilgilenemediğim için makinemi de unutmuştum neredeyse. Konuyu görünce hemen elime alıverdim. Sürümüne baktım. 1.0.8 imiş. Bu güncellemeyi yükledik diyelim. Ama beğenmedim nasıl eksi haline getireceğim.










    |Canon 550D| 18-55 mm | RF 602 2+1 |

  • Sayfa 1/15 12311 ... SonSon

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •  

    SEO by vBSEO 3.6.0